bramka sms

podsumowanie czarnego piatku

bramkasms | 03 January, 2021 01:15

W ostatnich latach Czarny Piatek podbil Wielka Brytanie. W 2015 roku klienci wydali szacunkowo 1,1 miliarda funtow - wiecej niz w 2014 roku, ktore wynioslo 810 milionow funtow. Majac to na uwadze, jesli nie wykonasz dobrze swojej strategii marketingowej w jeden z najwiekszych dni zakupowych w roku - mozesz na tym stracic. Jak dotrzec do odbiorcow i zwiekszyc ich liczbe w Czarny piatek Mozesz uzywac Facebooka, kampanii e-mailowych i reklam w mediach do promowania duzych sprzedazy i produktow. Chociaz te metody moga dzialac dobrze, 35,7% sprzedawcow detalicznych nie ma sprawdzonej metody zwiekszania sprzedazy.

Odpowiedz? Marketing mobilny SMS. Z najnowszych badan przeprowadzonych przez mobilesquared wynika, ze ​​prawie polowa uzytkownikow telefonow komorkowych otrzymuje ponad 21 markowych lub biznesowych e-maili tygodniowo, a 14% twierdzi, ze otrzymuje ponad 50. W Czarny piatek liczby te znacznie wzroslyby - przytlaczajac miliony potencjalnych klientow Darmowa Bramka SMS . Facebook moze pochwalic sie okolo 30 milionami uzytkownikow w Wielkiej Brytanii, a tylko 9% z nich traktuje medium jako kanal marketingowy. Jednak az 50% wydatkow na reklamy mobilne trafia do Facebooka. Natomiast SMS to oplacalne rozwiazanie, ktore pozwala przebic sie przez halas w Czarny piatek. Wskazniki otwarcia sa znacznie wyzsze w przypadku wiadomosci tekstowych. Dzieki mediom spolecznosciowym, reklamom i kampaniom e-mailowym - wiele wiadomosci zalezy od czasu i czesto jest traconych sms premium . Podczas gdy w przypadku SMS-ow 90% wiadomosci tekstowych jest czytanych w ciagu pierwszych trzech minut od ich otrzymania, a ich sredni wspolczynnik klikalnosci wynosi prawie 40%. Przyszlosc handlu detalicznego w Twoich rekach Rosnie liczba konsumentow dokonujacych zakupow online za pomoca telefonu komorkowego, co jest szczegolnie widoczne, gdy spojrzymy na Czarny piatek. Wraz z blyskawicznym wzrostem uzycia smartfony beda w ten Czarny piatek waznym polem bitwy dla wielu sprzedawcow detalicznych. Wedlug Google 70% klientow dokonujacych zakupow w sklepie przed dokonaniem zakupu szukalo informacji na smartfonie. Niedawny artykul w Bloomberg stwierdza rowniez, ze smartfony wyprzedza komputery stacjonarne i tablety do konca 2017 r.

, Co stanowi ponad 60% wszystkich wizyt w e-commerce. Popraw jakosc obslugi klienta w Czarny piatek Masz wiec atrakcyjna oferte, aby zachecic klientow do odwiedzenia Twojego sklepu w ten Czarny piatek, ale wskaznik odpowiedzi nie jest wystarczajaco wysoki? Za pomoca wiadomosci SMS mozesz wysylac spersonalizowane bilety i vouchery. Zamiast drukowac kupon, mozesz wyslac oferte bezposrednio na swoj telefon za pomoca kodu QR - oszczedzajac im klopotow i dajac im dodatkowa wymowke, aby wpasc w ciagu dnia. Wskaznik otwarcia i odczytu tych kuponow wynioslby ponad 98%, co znacznie przewyzsza inne kanaly marketingowe.



 
Powered by LifeType