bramka sms

krotkie kody sms

bramkasms | 13 January, 2021 01:15

Czy zostales poproszony o wyslanie wiadomosci tekstowej na 6-cyfrowy kod? Czy kiedykolwiek odebrales polaczenie z 10-cyfrowego numeru telefonu? Jesli dopiero zaczynasz marketing SMS-owy , prawdopodobnie zastanawiasz sie, jaka jest roznica miedzy dlugim kodem a krotkim kodem . Chociaz oba moga byc uzywane jako identyfikator nadawcy, maja rozne zastosowania i unikalne funkcje. Dlugie kody Ten 10-cyfrowy numer telefonu, ktory widziales wczesniej, to dlugi kod. Firmy uzywaja tego do komunikowania sie z jednym lub wieksza liczba docelowych odbiorcow, czesto w ramach kampanii Poznaj swojego klienta (KYC) i obslugi klienta. Oto jego zalety i wady. Plusy Pojedynczy punkt kontaktowy - wysylaj i odbieraj polaczenia lub wiadomosci tekstowe z tym samym numerem. Oszczedza to rowniez Twoim klientom klopotow zwiazanych z kontaktowaniem sie z Toba za posrednictwem roznych numerow. Niezawodna komunikacja dwukierunkowa - jesli masz tysiace klientow, ktorzy z roznych powodow musza z toba regularnie rozmawiac, dlugie kody moga zapewnic bezproblemowy dwukierunkowy kanal komunikacji.

Zastosowanie lokalne, regionalne lub miedzynarodowe - dlugie kody sa zwykle powiazane z numerem kierunkowym, wiec jest to idealne rozwiazanie dla firm, ktore chca dotrzec do klientow z okreslonych obszarow w kraju. Cons 1 SMS na sekunde - operatorzy nie zezwalaja na uzywanie dlugich kodow w masowych kampaniach SMS. Jestes ograniczony tylko do 1 SMS-a na dlugi kod / sekunde, wiec nie mozesz dotrzec do duzej liczby odbiorcow na raz. Moga obowiazywac oplaty za przesylanie danych - dlugie kody nie sa przeznaczone specjalnie do kampanii marketingowych SMS niechciane smsy . W zwiazku z tym oplaty za przesylanie danych moga zostac obciazone kosztami klientow, jesli otrzymaja od Ciebie jakiekolwiek wiadomosci tekstowe. Z tego powodu Twoj dlugi kod moze zostac zamkniety przez operatora. Krotkie kody Firmy uzywaja dedykowanego 5-6-cyfrowego krotkiego kodu do kampanii, takich jak opt-in, glosowanie, alerty tekstowe, masowe wiadomosci tekstowe, promocje marketingowe, ankiety / konkursy, a nawet kody QR. Plusy Doskonaly do ​​celow brandingowych - mozesz spersonalizowac krotki kod w oparciu o swoja marke, aby Twoja firma byla jeszcze bardziej rozpoznawalna. Mozesz uzyc slowa kluczowego - wybierz slowo kluczowe, ktore chcesz, aby ludzie wpisywali, kiedy chca, abys do nich oddzwonil, dokonal rezerwacji, zasubskrybowal Twoje promocje itp niechciane smsy . Spersonalizuj tresc, jak chcesz - masz calkowita kontrole nad tym, co dzieje sie podczas kampanii marketingowych SMS. Chcesz wyslac zyczenia urodzinowe? Czek. Chcesz poinformowac swoich klientow o zblizajacej sie 3-dniowej wyprzedazy? Czek. Mozesz zrobic wiecej - mozesz nawet przeprowadzac konkursy, ankiety, loterie i tak dalej, uzywajac krotkiego kodu. Inne rzeczy, ktore mozesz zrobic, obejmuja powiadomienia o alertach, masowe wiadomosci SMS , glosowanie i weryfikacje tozsamosci. Cons Komunikacja miedzy aplikacjami - moze to byc wada dla niektorych, dla ktorych komunikacja miedzyludzka jest bardziej autentyczna i pomocna. Jest to szczegolnie wazne w przypadku osob, ktore potrzebuja pilnej pomocy lub po prostu chca z Toba porozmawiac interaktywnie. Ogolnie rzecz biorac, wybor miedzy dlugim kodem a krotkim kodem bedzie zalezal od tego, jak zamierzasz go wykorzystac w swojej firmie. Jesli masz centrum kontaktowe, najlepiej miec dlugi kod, ale jesli Twoim glownym celem jest teraz prowadzenie kampanii marketingowej SMS-owej, zdobadz krotki kod. Lub zdobadz oba. Co to jest dlugi kod, a co krotki kod? Dlugi kod to pelny dziesieciocyfrowy numer telefonu, ktorego mozna uzywac do wysylania i odbierania polaczen telefonicznych oraz masowych wiadomosci tekstowych, natomiast krotki kod to 5-6 cyfrowy numer uzywany do tekstowych kampanii marketingowych.

Jakie sa zalety dlugiego kodu w porownaniu z SMS-em z krotkim kodem? Podczas gdy dlugi kod moze wyslac tylko jedna wiadomosc tekstowa na sekunde (krotkie kody moga wyslac do 100), dlugie kody daja odbiorcom masowych wiadomosci SMS opcje odpowiedzi, zapewniaja pojedynczy punkt kontaktowy dla Twojej firmy i moga byc uzywane lokalnie lub globalnie . Czy powinienem uzywac dlugiego kodu czy krotkiego kodu do celow marketingowych? Jesli prowadzisz prosta kampanie, taka jak opt-in, glosowanie, alerty tekstowe, kody promocyjne, ankiety / konkursy lub kody QR, w wiekszosci przypadkow wystarczy krotki kod. Jednak do kontaktowania sie z klientami indywidualnymi i zapewnienia dwukierunkowej komunikacji, dlugie kody sa doskonalym wyborem do marketingu tekstowego. Czy istnieje roznica w cenie za uzywanie dlugiego kodu i krotkiego kodu? Dostawcy SMS-ow online, tacy jak Express Text, oferuja szeroka game opcji i funkcji do uzywania zarowno krotkich, jak i dlugich kodow. Rozpocznij od bezplatnej wersji probnej i dowiedz sie wiecej o tym, co mozesz dzis zrobic z marketingiem tekstowym!


Comments

Add comment
 
 
 
 
 
   authimage

 
Powered by LifeType